mapa stránky |
![]() |
|||||||||
![]()
![]() ![]() ![]() |
OBJEDNÁVKAVÝBER TOVARUAko zákazník máte možnosť výberu konkrétnej kytice, plyšovej hračky, bábiky, interiérových sviečok, whisky, vína, likérov, sladkostí a iných darčekov. K tomuto kroku je potrebná registrácia na stránke Kvety.sk. Po ukončení objednávky svoju voľbu potvrdíte a uskutočníte platbu z viacerých možností. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKYObjednávku môžete zrušiť maximálne do 24 hodín pred dátumom doručenia Príjemcovi. Môžete tak urobiť telefonicky 045/5249 236 alebo e-mailom na info@kvety.sk. V prípade, že zrušíte objednávku jeden pracovný deň pred dodaním zásielky, Kvety.sk si účtuje storno poplatok vo výške 100% uhradenej sumy. Ak objednávku zrušíte včas (t. z. 2 pracovné dni pred dátumom doručenia), Kvety.sk Vám uhradí zaplatenú čiastku bankovým prevodom späť v plnej výške zníženej o spracovateľský poplatok vo výške 50,- Sk. DODACIE PODMIENKYPreprava sa uskutočňuje v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok zasielateľskej spoločnosti. Poplatky za doručenie a balenie sú zahrnuté v cene konkrétneho spôsobu doručenia, ktorá sa automaticky pripočítava k cene objednávky. Cena vygenerovaná stránkou Kvety.sk po vystavení objednávky je už konečná vrátane vedľajších nákladov. Už neplatíte nijaké ďalšie poplatky. Kvety.sk zabezpečia dodanie zásielky v pracovných dňoch čo možno najpresnejšie v termíne podľa Vášho želania. Kvety.sk garantujú doručenie v deň, ktorý si vyberiete pri vystavovaní objednávky. Kvety.sk negarantujú doručenie na presnú hodinu, ktorú si stanovíte. V prípade, že doručenie nie je realizované vo Vami stanovenom dátume a tieto skutočnosti sú spôsobené spoločnosťou Kvety.sk, bude Vám celá suma za konkrétny spôsob doručenia vrátená. V prípade, že Príjemca odmietne prevziať zásielku od kuriéra, Kvety.sk za túto skutočnosť neručí a zásielku eviduje ako vybavenú. Dôvod, prečo Príjemca zásielku odmietol prevziať, nezisťujú, pretože sa môže jednať o rôzne spory medzi objednávateľom a príjemcom. Ak pri vystavení objednávky udáte fiktívnu alebo neúplnú adresu, príp. nesprávny tel. kontakt na príjemcu a doručenie nie je možné realizovať, Kvety.sk rovnako za túto skutočnosť nezodpovedajú a zásielka je rovnako evidovaná ako vybavená. V zmieňovaných prípadoch nevzniká nárok na reklamačné konanie pre objednávateľa, pretože servis, ku ktorému sa Kvety.sk zaviazali, aj skutočne poskytli a objednávku sa snažili doručiť. ZÁRUKA A REKLAMÁCIEZÁRUKAKvety.sk poskytujú na kvety 5-dňovú záruku čerstvosti odo dňa doručenia zásielky. Ak nastane situácia, že doručená kytica nebola čerstvá alebo bola inak poškodená, kontaktujte, prosím, zákaznícky servis spoločnosti Kvety.sk servis@kvety.sk, kde vybavia prípadné reklamácie k Vašej spokojnosti. REKLAMÁCIE Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní odo dňa doručenia zásielky Príjemcovi. Ak ide o zodpovednosť za škodu pri strate zásielky, je potrebné uplatniť reklamáciu do 10 dní odo dňa, kedy mala byť zásielka doručená. Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu a musí byť doručená spoločnosti Kvety.sk v určenej lehote. Reklamácie sú vybavované:
|
||||||||
![]() |
|
![]() |